Massaaaaaah?… Siiir?… Laydeeeeee?…

Dupa prima zi de ciclism pe la temple normal ca ne dureau salele ca la nebuni. Bicicletele lor de inchiriat arata ca din al doilea razboi mondial si nu sunt facute pentru curu de turist si picioarele lui de gazela. Adica mergi chircit si iti dai cu genunchii in gura. Asa ca banii pe care nu i-am dat pe tuk tuk i-am investit in ‘masaaaaaage, siiiiir, ladyyyy?’.

Ne’am lasat agatati langa night market de niste doamne care se ofereau sa ne maseze salele timp de o ora, la un pret rezonabil. Am intrat in cosmelie si doamna de la poarta ne’a invitat sa luam loc in 2 camarutze separate. Mi s’a parut un pic dubios, ca de obicei,cand te duci acolo in cuplu, te pun sa te intinzi pe saltele, unu langa altu, eventual trag o perdea intre voi. Dar am zis ca nah, asta e.

Mi’am dat textila jos si m’am asezat pe burta, cand am simtit o unghie lunga pe sira spinarii. Ce naiba, medicii si maseuzele n’ar trebui sa’si lase unghiile de’o schioapa.M’am intors un pic sa imi vad maseuza cu coada ochiului. Cand, ce sa vezi? Un domn mic, negricios si mustacios ma mangaia cu unghiuta lui lunga, cu care probabil ca in timpul liber se scobea in toate orificiile. Evident ca nu am mai putut sa ma relaxez, asa ca am stat la tortura o ora, sa’l astept pe Calin care probabil se relaxa de minune.

Cand ies din camera groazei, apare imediat dupa mine si Calin. Si aflu ce se intamplase, in the meantime, in camera de langa:

“M-a pus tanti sa ma dezbrac si sa ma asez pe burta. O astept sa vina sa ma maseze cand deodata aud in jurul meu 3 cambogience ‘3 girls for you sir, only now, special offer, it’s low season’. Io incep sa strig ‘go awaaay, fuck off, go away’, cand imi dau seama ca portofelul cu bani era in coltul opus al camerei. Cu ochii pe portofel, incep panicat sa strig din nou ‘get out! get out now!!!’. Pana la urma cele 3 fete au iesit si a intrat maseuza initiala care m-a felicitat ‘you’re a good man’.

Ma rog. Asta e varianta pe care mi’a povestit’o Calin….

Leave a Reply

